Farvel, min smukke pige

ester-thea.jpg

Ester 10.12.15 – 19.3.18

Mandag d. 19. marts sov Ester stille ind i sin fars arme, omgivet af mor og store søskende. En smuk, rolig afsked, hvor Ester ganske enkelt ikke kunne mere.

Den smukke, lille pige, som lægerne flere gange har dødsdømt… Så mange gange, at vores læge grinende fortalte os i november, at han egentlig var stoppet med at gætte på, hvad hun kunne finde på. Den skønne, lille dame, som man forventede ville dø, da vi slukkede respiratoren i august 2016, men som stædigt holdte ud.

Halvandet år fik vi efterfølgende sammen. Halvandet år med utallige puttestunder på sofaen, med smukke billeder (som ovenfor) af kærlighed til vores datter. Billedet ovenfor blev taget efter en af de skønne hjælpere havde puttet Ester krammende med en Thea.

Ester, min lille skat… Flyv til Jesus, og lev ❤

(Jeg er ikke umiddelbart klar over, hvorvidt jeg forsætter denne blog… det må tiden vise)

2 thoughts on “Farvel, min smukke pige

  1. Jeg kondolere for jeres tab af smukke Ester, jeg kan på ingen mulig måde sætte mig ind det i nu går igennem. Det glæder mig at måden hun tog afsked på blev som i ønskede det, i jeres arme, omringet af de mennesker der elskede hende allermest, hendes familie❤️ I virker som en stærk familie der er gode til at støtte og hjælpe hinande, i denne svære tid. Jeg ønsker jer alle det bedste i fremtiden❤️

    Like

  2. Jeg vil gerne kondolere for jeres tab. Jeg sender min mest dybfølte og varmeste tanker til du og din familie i denne svære tid. Der findes ingen ord, der kan lindre den sorg og smerte i må opleve nu og jeg håber i kan finde trøst i hinanden og i mindet om jeres smukke datter. Afskeden med hende lyder fredfyldt og med masser af kærlighed, og jeg er ikke i tvivl om at jeres lille datter har modtaget alverdens kærlighed i hendes alt for korte liv. Jeg er blevet meget rørt af jeres historie gennem slyngegalleriet og jeg ønsker jer alt det bedste fremover. Jegbærerdigforaltid ❤️

    Like

Leave a comment